نقشه ساخت بالمیل | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

نقشه ساخت بالمیل | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

برای ساخت بالمیل ابتدا نیاز به نقشه و طرح مورد نظر دارید. سپس مراحل ساخت به صورت زیر است: طراحی مدل سه بعدی بالمیل با استفاده از نرم افزارهای مهندسی مکانیکی مانند SolidWorks یا AutoCAD و ایجاد نقشه های مورد نیاز. تهیه مواد اولیه و قطعات مورد نیاز برای بالمیل، از جمله لوله ها، میله ها، پروفیل ها و قطعات فلزی دیگر.


  1. برش و خم کردن قطعات بر اساس نقشه ها و طرح های ساخت.

  2. جوشکاری قطعات برای ایجاد بخش های مختلف بالمیل.

  3. نصب و اتصال قطعات بخش های مختلف بالمیل با یکدیگر و همچنین اتصال به موتور و سایر تجهیزات.

  4. تست و بررسی عملکرد بالمیل و اطمینان از عملکرد صحیح آن.

  5. نصب بالمیل در محل مورد نظر.

لازم به ذکر است که ساخت بالمیل به دلیل پیچیدگی و نیاز به تجهیزات و تخصص فنی، بهتر است توسط فروشندگان تخصصی انجام شود.

نقشه ساخت بالمیل: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قطعات بالمیل- قیمت بالمیل- ساخت بالمیل کوچک- خرید بالمیل- آسیاب گلوله ای آزمایشگاهی- بالمیل چیست- مکانیزم بالمیل خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع بالمیل باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

نقشه ساخت بالمیل- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع بالمیل در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قطعات بالمیل- قیمت بالمیل- ساخت بالمیل کوچک- خرید بالمیل- آسیاب گلوله ای آزمایشگاهی- بالمیل چیست- مکانیزم بالمیل با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از بالمیل را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

بالمیل طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید بالمیل لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

نقشه ساخت بالمیل | 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

آسیاب گلوله ای / Ball Mill

آسیاب گلوله ای در اتاقچه اول به زره های بالابرنده تجهیز شده و برای اثر پودر کنندگی بالاتر با گلوله های بزرگتر پر میگردد. اتاقچه دوم با زره های جدا کننده تجهیز شده است که با داشتن گلوله های کوچکتر آسیاب کردن نهایی را انجام می دهند. بال میل یا آسیاب گلوله ای نوعی آسیاب برای تولید پودر و دوغاب مواد در فرآیندهای مختلف نظیر صنایع رنگ و سرامیک و کربنات کلسیم و ... است.

آسیاب بال میل(آسیاب گلوله ای) بر اساس ضربه و سایش کار می کند. نقشه ساخت بالمیل-  بدین صورت که سقوط گلوله های از سطح درونی و فوقانی پوسته تو خالی استوانه ای شکل آسیاب انجام می گردد. بدنه تو خالی استوانه ای شکل آسیاب که حامل مواد معدنی به همراه گلوله های فولادی فورج فولاد ضد رنگ، فولاد کروم و یا سرامیک و یا لاستیک حول محور طولی دوران می کند که این محور ممکن است زاویه کوچکی با افق داشته باشد. سطح داخلی استوانه برای جلوگیری از فرسایش توسط یک ماده مقاوم به سایش از قبیل مواد منگنزی و یا لاستیک پوشیده می شود، البته مقاومت زره لاستیکی در برابر سایش بهتر است طول آسیاب گلوله ای(آسیاب بال میل) تقریبا با قطر آن معادل استفاده به شکل حاضر از انقلاب صنعتی در آماده سازی سنگ آهک برای سفالگری از 140 سال پیش شروع شده است.

آسیاب گلوله ای چندین مزیت را در مجموع به رخ می کشد: هزینه نصب و ماده آسیاب کننده کم است؛ برای هر دو نوع تولید دسته ای و پیوسته مناسب است؛ ظرفیت بالایی دارد؛ به طور مشابه برای آسایب مدار باز و مدار بسته نیز مناسب است .

محدوده سرعت مجاز دورانی آسیاب بالمیل

نقشه ساخت بالمیل-  محدوده سرعت مجاز دورانی وابسته به قطر بالمیل و مستقل از جرم آن می باشد که معمولا در محدوده 80-60% سرعت بحرانی آسیاب می باشد. هرچقدر سرعت دورانی به سرعت بحرانی نزدیک تر باشد ظرفیت زیادتر و درصد نرمه ی خروجی بالمیل کاهش می یابد و اگر سرعت دورانی از محدوده مجاز عبور نماید اجزا به صورت سفت و محکم همراه استوانه دوران می نماید و راندمان به سمت صفر میل می نماید.

خرید و قیمت دستگاه آسیاب بالمیل

آسیاب بالمیل تولیدی مجموعه عظیم مشهد بخار بصورت سفارشی است و بصورت صفر تا صد توسط این مجموعه طراحی، و تولید می شود. قیمت این دستگاه با توجه به نوسانات قیمتی بازار فولاد و مواد اولیه ساخت دستگاه در هنگام قرارداد و یا در تماس برآورد قیمت با مهندسین شرکت نیز قابل محاسبه و ارائه می باشد.

نقشه ساخت بالمیل- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – نقشه ساخت بالمیل– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات قطعات بالمیل- قیمت بالمیل- ساخت بالمیل کوچک- خرید بالمیل- آسیاب گلوله ای آزمایشگاهی- بالمیل چیست- مکانیزم بالمیل پرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – نقشه ساخت بالمیل– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.